Dvousystémová jednopodlažní elektrická jednotka ČD 650/651 "RegioPanter" |
Elektrická jednopodlažní jednotka RegioPanter představuje zcela novou generaci moderních nízkopodlažních vozidel, která nabízejí vysokou kvalitu cestování. Základní vlakovou jednotku nejčastěji tvoří dva až tři vozová souprava, ale pokud je potřeba zvýšit přepravní kapacitu, je možné pomocí automatických spřáhel spojit až čtyři soupravy. Všechny vozy jsou vybaveny hnacím podvozkem se dvěma asynchronními motory a jedním běžným podvozkem. Oproti současným dvouvozovým vlakům spotřebuje RegioPanter až o polovinu méně elektřiny, a to i díky systému rekuperace energie, která vzniká při brzdění. Jednopodlažní regionální jednotka je koncipována jako zcela průchozí, tedy bez vnitřních příček a dveří. Otevřený je i přechod mezi vozy. Většina elektrické výzbroje je umístěna na střeše, čímž se výrazně rozšířil prostor pro cestující. RegioPanterje určen především pro regionální tratě, kde cestující zajisté ocení pohodlné a komfortní sedačky, klimatizaci či wi-fi připojení. Samozřejmostí je bezbariérový nástup širokými dveřmi, které jsou doplněné výsuvnými stupačkami pro různé výšky nástupišť. Uvnitř vlaku je dostatek místa pro vozíčkáře, jízdní kola nebo kočárky. Soupravy vyrobené ve společnosti Škoda Transportation a Škoda Vagonka také usnadňují orientaci cestujícím díky přehlednému informačnímu systému včetně nápisů pro nevidomé. |
|
1.3.2013
Download ČD 650 001 (BETA model): cd_650001.zip [38,6MB] Download ČD 650 001 (alternative cabview): zde Poznámka: Pro správnou funkčnost modelu je nutné mít vypnuté stíny v msts graphics option a nainstalován MSTS Bin rel.1.8.052113 !!! Notice: For correct operation of model, is necessary cut of the shadows in the msts graphics option and MSTS Bin rel.1.8.052113 must be instaled !!! Autor modelu: Jaroslav Skůra, skura@seznam.cz |
Dvousystémová jednopodlažní elektrická jednotka ČD 640/641 "RegioPanter" |
Elektrická jednopodlažní jednotka RegioPanter představuje zcela novou generaci moderních nízkopodlažních vozidel, která nabízejí vysokou kvalitu cestování. Základní vlakovou jednotku nejčastěji tvoří dva až tři vozová souprava, ale pokud je potřeba zvýšit přepravní kapacitu, je možné pomocí automatických spřáhel spojit až čtyři soupravy. Všechny vozy jsou vybaveny hnacím podvozkem se dvěma asynchronními motory a jedním běžným podvozkem. Oproti současným dvouvozovým vlakům spotřebuje RegioPanter až o polovinu méně elektřiny, a to i díky systému rekuperace energie, která vzniká při brzdění. Jednopodlažní regionální jednotka je koncipována jako zcela průchozí, tedy bez vnitřních příček a dveří. Otevřený je i přechod mezi vozy. Většina elektrické výzbroje je umístěna na střeše, čímž se výrazně rozšířil prostor pro cestující. RegioPanterje určen především pro regionální tratě, kde cestující zajisté ocení pohodlné a komfortní sedačky, klimatizaci či wi-fi připojení. Samozřejmostí je bezbariérový nástup širokými dveřmi, které jsou doplněné výsuvnými stupačkami pro různé výšky nástupišť. Uvnitř vlaku je dostatek místa pro vozíčkáře, jízdní kola nebo kočárky. Soupravy vyrobené ve společnosti Škoda Transportation a Škoda Vagonka také usnadňují orientaci cestujícím díky přehlednému informačnímu systému včetně nápisů pro nevidomé. |
|
28.2.2013
Download ČD 640 001 (BETA model): cd_640001.zip [57,6MB] Download ČD 640 001 (alternative cabview): zde Poznámka: Pro správnou funkčnost modelu je nutné mít vypnuté stíny v msts graphics option a nainstalován MSTS Bin rel.1.8.052113 !!! Notice: For correct operation of model, is necessary cut of the shadows in the msts graphics option and MSTS Bin rel.1.8.052113 must be instaled !!! Autor modelu: Jaroslav Skůra, skura@seznam.cz |
Dvoupodlažní elektrická jednotka ČD 471 "CityElefant" |
Škoda Vagonka vyrábí od roku 1997 dvoupodlažní elektrické jednotky nové generace, které do příměstského provozu přinesly moderní, pohodlné a bezpečné cestování. Elektrická dvoupodlažní jednotka řady 471, známá pod označením „CityElefant“, se dnes vyrábí již ve 4. generaci, která splňuje nejnovější bezpečnostní normy. Moderní prvky a nejnovější technologie cestujícím zaručují pohodlné cestování. Základní sestava elektrické jednotky je dvou či třívozová, složená z elektrického vozu řady 471, řídícího vozu řady 971 a případně vloženého vozu řady 071. Jejich konstrukční řešení i hlavní rozměry jsou stejné. Pokud je potřeba zvýšit přepravní kapacitu, je možné pomocí automatických spřáhel spojit až čtyři soupravy. Skříň vozidla, která je vyrobena z velkoplošných hliníkových dílů, výrazně snižuje hmotnost souprav a prodlužuje jejich životnost. Čtyři asynchronní trakční motory společně s elektrodynamickou brzdou s možností rekuperace snižují energetickou náročnost. provozu. |
|
22.2.2013
Download ČD 471 076-0 + 071 + 971 076-5 (model): cd_471076.zip [37,8MB] Download ŽSSK 951 (cabview): zde Poznámka: Pro správnou funkčnost modelu je nutné mít vypnuté stíny v msts graphics option a nainstalován MSTS Bin !!! Notice: For correct operation of model, is necessary cut of the shadows in the msts graphics option and MSTS Bin must be instaled !!! Autor modelu: Jaroslav Skůra, skura@seznam.cz |
Dvoupodlažní elektrická jednotka ŽSSK 671 "Jánošík" |
Škoda Vagonka vyrábí pro slovenské dráhy dvoupodlažní dvousystémové elektrické jednotky řady 671, které jsou určeny pro příměstskou dopravu především v okolí Trenčína, Košic a Žiliny. Konstrukční řešení vychází z řad elektrických jednotek řady 471 a 575, které jezdí v České republice a v Litvě. Třívozová souprava je složená z elektrického vozu řady 671, řídícího vozu řady 971 a vloženého vozu řady 071. Díky automatickým spřáhlům je možné ve špičce spojit a ovládat až čtyři soupravy. Tato vlaková souprava je vybavena dvousystémovou elektrovýzbrojí a je připravena pro evropský zabezpečovací systém (ETCS). |
|
2.2.2013
Download ŽSSK 671 001-6 + 071 + 971 001-3 (model): zssk_671.zip [40,6MB] Download ŽSSK 951 (cabview): zde Poznámka: Pro správnou funkčnost modelu je nutné mít vypnuté stíny v msts graphics option a nainstalován MSTS Bin !!! Notice: For correct operation of model, is necessary cut of the shadows in the msts graphics option and MSTS Bin must be instaled !!! Autor modelu: Jaroslav Skůra, skura@seznam.cz |
Dvoupodlažní řídící vůz ŽSSK 951 "Push-pull" |
Ostravská Škoda Vagonka vyrábí dvoupodlažní řídící vůz řady 951, který je spolu s přípojnými vozy řady 051 určen pro přepravu cestujících v lokomotivních vlacích provozovaných v okolí městských aglomerací na železničních tratích Slovenska se standardním rozchodem 1435 mm. Konstrukční řešení a hlavní rozměry jsou shodné s vloženými vozy řady 051. Skříň vozidla, která je vyrobena z velkoplošných hliníkových dílů, výrazně snižuje hmotnost souprav a prodlužuje jejich životnost. Velkoprostorový interiér, účinný systém větrání, vytápění a klimatizace, bezbariérové vakuové WC či zásuvky pro notebooky zvyšují pohodlí a komfort cestujících. Samozřejmostí jsou informační tabule s možností akustického hlášení. K pohodlí cestujících přispívá i nízká úroveň vnitřního hluku. Osoby se sníženou pohyblivostí mohou pro nástup a výstup využít sklopných ramp. K efektivnosti provozu přispívají široké nízkopodlažní vstupní dveře pro rychlý, pohodlný a bezpečný nástup a výstup cestujících, včetně cestujících se zavazadly a dětskými kočárky. |
|
14.1.2013
Download ŽSSK 951 001-7 + 051 (model): zssk_951.zip [37,5MB] Download ŽSSK 951 (cabview): zde Poznámka: Pro správnou funkčnost modelu je nutné mít vypnuté stíny v msts graphics option a nainstalován MSTS Bin !!! Notice: For correct operation of model, is necessary cut of the shadows in the msts graphics option and MSTS Bin must be instaled !!! Autor modelu: Jaroslav Skůra, skura@seznam.cz |
(c) Jaroslav Skůra 2005-2013 |